Local Social Aturuxo

Barbança, Galiza
A asociación Aturuxo está composta por veciñas e veciños de Boiro e da comarca que tras moito traballo conseguimos abrir un Local Social no noso concello para dinamizar o tecido asociativo e cultural. É un proxecto cuxos obxectivos son a dignificación e o espallamento da lingua e cultura galegas, a libre expresión e a dinamización social ante a desgaleguización que sofre o país en xeral e zona na que vivimos en concreto, loitar contra das inxustizas sociais... e ofrecer tamén unha alternativa lúdica á que nos ten acostumad@s esta sociedade de consumo.

segunda-feira, 21 de maio de 2012

A II ediçom das Olimpiadas Populares Galegas celebrarám-se em Ponte Vea (Teu) os dias 16 e 17 de Junho de 2012 .


Abriu-se  até o dia 30 de Maio o praço de inscriçom para as equipas que queiram participar nas II OPG organizadas este ano na pequena vila de Ponte Vea situada na paróquia de Reis, concelho de Teu, na comarca de Compostela.
A Vila Olímpica deste ano estará dividida entre as instalaçons desportivas do C.F. Praínha a 800 metros da vila e na zona à beira do rio Ulha conhecida como A Burga. Durante os dias 16 e 17 de Junho, estas duas áreas acolherám as atletas e as distintas provas desportivas que configurarám o II encontro olímpico dos movimentos sociais galegos.
As participantes nas Olimpiadas disporám de duches, serviços, zona de acampamento e avitualhamento. A organizaçom oferecerá a comida e ceia do sábado e o almorço e jantar do domingo a preços populares.
A respeito das provas desportivas este ano houvo umhas poucas modificaçons que som as seguintes: A prova de lançamento de peso foi suprimida. Na prova rainha, o triatlo cámbia-se de 1500 a 2500 metros a distáncia a superar pola atleta, ficando em 200 metros a nataçom e 10000 metros a bicicleta. Incrementa-se a prova de tiro de corda por equipas, e a prova da chave com umha adaptaçom das normas tradicionais da comarca compostelana.

Lembrade que para inscrever-vos tedes que seguir os seguintes passos:
1. Devedes preencher todos os campos do formulário (é um documento rtf que podedes preencher com qualquer editor de texto) indicando o nome da equipa, das e dos diferentes atletas que a componhem, e distribuindo estas e estes entre as distintas provas olímpicas. Nom é necessário participar em todas as provas para inscrever umha equipa olímpica (por exemplo, podedes inscrever umha equipa que participe só em umha ou duas provas), ainda que terá mais possibilidades de ganhar as Olimpiadas umha equipa que participe em todas as provas. Entre os membros da equipa, polo menos dous (se som mais, melhor) deverám colaborar com a organizaçom das olimpiadas participando na arbitragem de algumha prova. É importante atenderdes também as indicaçons que aparecem para cada prova sobre os limites de membros da equipa que se podem apresentar e a presença de mulheres.
O formulário pode-se descargar desde o seguinte espelho:
http://www.mediafire.com/?mfwmv7aazx74haj
2. Existe umha quota de participaçom nas Olimpiadas de 5 euros por atleta inscrit@. Para fazer efectiva a sua inscriçom, cada equipa deverá abonar esta quota num dos centros sociais colaboradores, e indicar no formulário de inscriçom onde é que a depositou. Os centros sociais onde podedes abonar as quotas de inscriçom som:
- Centro Social A Gentalha do Pichel (Compostela)
- Centro Social A Revolta (Vigo)
- Centro Social Sem um Cam (Ourense)
- Centro Social Madia Leva! (Lugo)
Se nom tendes forma de vos achegar por algumha destas cidades para fazer o pagamento, ponde-vos em contacto via e-mail com a organizaçom das olimpiadas (olimpiadaspopularesgalegas@gmail.com) para vos facilitar outra forma de fazê-lo. Em qualquer caso, a inscriçom dumha equipa nom será válida até nom serem abonadas as quotas de inscriçom.
3. Umha vez feito o anterior, simplesmente tendes que enviar o formulário preenchido ao endereço electrónico olimpiadaspopularesgalegas@gmail.com
Em breve disponibilizaremos, neste mesmo blogue os horários, as distintas atividades programadas, os regulamentos das novas provas e as distintas formas de chegar em transporte público.
Sem mais, desejar-vos um bom treinamento de cara a dar o melhor de nós mesmas no fim de semana do 16 e 17 de Junho.

Nenhum comentário:

Postar um comentário