Local Social Aturuxo

Barbança, Galiza
A asociación Aturuxo está composta por veciñas e veciños de Boiro e da comarca que tras moito traballo conseguimos abrir un Local Social no noso concello para dinamizar o tecido asociativo e cultural. É un proxecto cuxos obxectivos son a dignificación e o espallamento da lingua e cultura galegas, a libre expresión e a dinamización social ante a desgaleguización que sofre o país en xeral e zona na que vivimos en concreto, loitar contra das inxustizas sociais... e ofrecer tamén unha alternativa lúdica á que nos ten acostumad@s esta sociedade de consumo.

domingo, 10 de junho de 2012

O C.S A Revolta sofre um ataque fascista


A assembleia de soci@s do L.S Aturuxo queremos expressar a nossa mais enérgica repulsa e a nossa solidariedade ante o ataque sofrido a passada madrugada ao C.S A Revolta do Berbês, situado no casco velho vigués, por parte de elementos da extrema-direita. Os fascistas rompérom a janela e deitárom líquido inflamável ao interior, prendendo-lhe lume e provocando um incêndio, que foi sufocado graças aos vizinhos, que alertárom a tempo do perigo. 

O número de ataques a locais sociais por elementos da extrema-direita fai-se cada vez maior, sendo o ataque sofrido pola Revolta, um mais da que começa a ser umha longa lista. O nosso local social também fora alvo dum ataque, que provocara a rotura de varias vidreiras, no ano 2009. Os agressores nunca forom identificados e a investigaçom para esclarecer os feitos nunca chegou a iniciar-se.
Nom podemos permitir que agressons violentas, contra os espaços de dinamizaçom social e cultural, se volvam repetir. Por isso pedimos intransigência com este tipo de actos. Estas agressons som umha das diferentes formas que adopta a repressom. Os covardes que cometerom esta acçom, sejam quais forem, trabalham -directa ou indirectamente- ao serviço das estratégias de amedrontamento, erosom económica e controlo social que o estado reserva ao tecido associativo galego mais crítico e combativo.
Contra as agressons fascistas, solidariedade!
Viva a Revolta e o conjunto de centros sociais galegos! 
Viva umha Galiza digna, orgulhosa e dona do seu futuro.

Nenhum comentário:

Postar um comentário